Hester Mager, voorzitter van de commissie Directeur Tele’Train
Zit als leverancier van opleidingen in de commissie. Zij komt bij opdrachtgevers regelmatig initiatieven op het gebied van MVO tegen en deelt die kennis en ervaring in de commissie.
Geeske te Gussinklo Directeur Klantenservice Federatie
“Mensen en werk boeien mij al mijn hele leven. Werk kan voldoening, structuur en een sociale omgeving bieden, dat gun ik iedereen. Ik maak mij er graag hard voor dat wij een gastvrije sector zijn, dus ook voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.”
Ruben Ham Landelijk Adviseur Werkgeversdiensten contactcenters, UWV
“Ik kom veel bij bedrijven die invulling willen geven aan hun MVO-beleid en die mensen met een arbeidsbeperking de kans willen geven om deel te nemen aan de maatschappij. Dit is voor bedrijven soms best complex. Ik geef bedrijven advies en verbindt ze met de juiste netwerken.”
Gretha de Groot, secretaris van de commissie
Uitvoerend secretaris Klantenservice Federatie
Deelt zijn kennis en ervaring als werkgever in het opleiden, omscholen en klaarstomen van talent voor de customercontactbranche.
Carolien de Olveira Marreiros Directeur Ocaro
Door haar werk is ze betrokken bij initiatieven op het gebied van MVO. Ze zet haar kennis, ervaring en netwerk graag in om MVO meer aandacht te geven in klantcontact.